Post by erinhoretech on Feb 8, 2022 7:57:16 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Off The Road - OTR Open World Driving ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Off The Road - OTR Open World Driving IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder feiler alle ▞▞▞
▞▞▞ Off The Road - OTR Open World Driving 2022 version ▞▞▞
Dette er favorittspillet mitt på mobilen min. Jeg elsker virkelig dette spillet. Men vær så snill, jeg ber dere om neste oppdatering, kan dere legge til funksjonstaggen og funksjonen som dere kan spille multiplayer. Og hvorfor fungerer ikke kjøpet i appen. Jeg kjøpte beholderen med myntverdi og kom fortsatt ikke. Og hvis du ikke fikser det, har jeg tapt $51.01 og håper jeg kan få pengene mine tilbake eller avinstallere det ok, så det er derfor jeg ga 3 stjerner endre det og lage disse funksjonene, og så vil jeg rangere dere 5 stjerner. Ok grasias!!
Dette spillet er så kult. Min største klage er å gjøre det slik at tilbake-knappen ikke får deg til å avslutte spillet.
Virkelig imponerende. Går bra i en gammel telefon.
Veldig bra, men vær så snill, gjør hele helikopteret både lastebil og tog gratis fordi jeg må betale for mye det er derfor jeg spør, men grafikken og det realistiske det er det beste spillet dette er min anmeldelse
Ville vært 5, men siste oppdatering suger... Jeg spiller mye offline og har nå mistet muligheten til å få 4k hver halvtime og må i stedet koble til online og vente 20 timer på en trist 2k... det er irriterende nok å spille om 20 ulike oppdrag med middelmådige belønninger i beste fall nå er det enda verre. Vil du få de 150k for et kjøretøy? Kjøp gull. Vil du få de 100k for det nye nivået? Kjøp gull. Det er ikke engang et flerspillerspill, så ikke p2w bare ren grådighet
Aight så etter nærmere ettertanke. Dette spillet er utrolig, men trenger sliping og finne mange kortpakker for å låse opp biler. Jeg hater kortsystemene.
Dette spillet burde vært 5 stjerner... Grafikkspillet er i orden... Men problemet er.. Dette spillet er et pengespill.. Du kan ikke kjøpe biler med mindre du betaler ekte penger!! Noe som er trist... Dessuten er spillet morsomt!!!
Det tar så lang tid å få nye kjøretøy at det vil være bedre om vi kunne kjøpe kjøretøyene med mynter
Dette spillet er så bra og legg til litt horn for å tute spillerne (flerspiller). For biler legg til en brannbil (med fungerende brannslange), ubåtbiler og jetmotorsykkel. For sjø legg til noen hangarskip.
Flott, givende spill og grafikk! Endelig et kjørespill i åpen verden jeg liker å utforske. Fysikken er arkadeaktig, men likevel realistisk, og selv om du må jobbe hardt med å oppgradere eller kjøpe flere kjøretøy, er det verdt tiden din. Jeg anbefaler å spille $2 for å bli kvitt annonser som støtter utviklerne og sparer deg for mye tid! Glad terrengkjøring.
for mye drifting. veldig vanskelig å kontrollere. Jeg vil installere på nytt etter at du har løst dette problemet.
For mange kjøretøy med ekte penger... Men det er greit...
Ærlig talt, spillet er bra, men blir overdrevent kjedelig til det punktet du føler at all den gode grafikken og bilene er for sløsing, legg til noe i spillet for å gjøre det livlig, kanskje ekte terrengløp, søker hva som helst for å gjøre det livlig
Personlig har dette spillet begynt å bli kjedelig. Jeg fikk spillet en gang og avinstallerte det senere, jeg installerte det igjen, og det er fortsatt det samme som bare transporterer trebyggpersonale og noen mesterskap som sjekkpunktløp😒
Dette spillet er veldig vanedannende, opprinnelig lastet jeg ned dette spillet for sønnen min, men fant meg selv i å spille det så mye at jeg måtte laste det ned. God grafikk, ikke perfekt, men fortsatt bra. Mange ting å gjøre, bygge, bare morsomt spill. En ting jeg ikke liker er at rattinnstillingen på kontrollene er litt vanskelig, men det kan være fordi jeg er vant til driftingspillet mitt.
Et av de beste spillene jeg har sett så langt på grunn av de realistiske funksjonene og grafikken, men jeg måtte gi det en fire 🌟 fordi nettmodusen ikke er klar og de fleste kjøretøyene er veldig dyre. venter på neste oppdatering for å se en forbedring 😝😑
Off The Road - OTR Open World Driving እሽቅድድም kbe
Beskriv opplevelsen min sier du? Vel som mange andre har sagt hvis jeg måtte si det med ett ord... grådighet! For mye penger 4 fiktive tegneseriebiler og gjenstander. Jeg mener 1 god natt undervurder mengden forbanna jeg var da jeg kom til andre nivå etter mini mini 10 + $20 spillekort for å kjøpe kjøretøy i lufthelikoptre... Ikke for å ha dem når jeg kommer dit... Er du tuller jeg?! Bare kostnaden alene både helikoptre, båter eller biler helt latterlig! Tre stjerner
Dette er et ganske bra spill og grafikken er flott også for et mobilspill. alt den trenger er online multiplayer.
Grafikken er så jævla bra. Men fysikken! Du må fikse fysikken. Hver gang jeg snur bilen glir jeg alltid. Dessuten, hvorfor må jeg betale for å få en bedre bil? Skal jeg bruke en rød lastebil hele tiden? Ble skuffet🤦♀️ Jeg antar at du bare vil fokusere på grafikken, ikke gameplayet.
Jeg har aldri engang sett hvordan dette spillet begynner, så jeg kan ikke beskrive grafikken eller lyden, da jeg lastet ned og installerte spillet, ville det ikke begynne når det åpnet, sier bare "starter".... Bortkastet penger for data og den dyrebare tiden din er bortkastet 👎🙍😞😾
Det er greit spill og underholdende å kjøre rundt i mange forskjellige biler, båter, vidder og helikopter (Ja, du får fly en!) Jeg sliter med å finne ting på kartet - håper de fikser det på en eller annen måte? Bedre sporing, og måte å sette veipunkter som leder deg dit du trenger, men også dit du vil. Det ville hjulpet mye!
Grafikken er bra, men jeg kan ikke kjøpe nye biler. Jeg må betale for dem. bortkastet tid
Kan du gjøre Chinook større der den har plass til 4 biler, for i virkeligheten har chinooks plass til 3 ca. 5 tonns tanker stol på meg onkelen min flyr de monstrene, og den kan holde opptil 50 tonn og kan du også lage en gaffelløfter for å sette den høy og stein og tre i haken og legg til flere små biler som forskjellige bilmerker som ville vært syke en annen ting gjør det hvor vi kan ha mange biler på landet vi er på vær så snill og gjør det der jeg kan leke med min bror
Skjermvisningen justeres ikke mens du kjører. Ikke nok å gjøre.
Vennligst legg til offline flerspilleralternativer jeg venter på neste oppdatering. Jeg håper du vil legge til dette alternativet.. OM SPILL : generell spilling Grafikken er ekstremt bra. Det er ingen feil, det er bra, jeg vil gi 5 stjerner når du legger til flerspillermodus (frakoblet) JA TAKK
Kult spill, men kan du virkelig låse opp biler med penger? Må vi virkelig betale for å ha biler eller få fragmenter som er nesten umulige ting å gjøre? Hvor får jeg tak i disse 700 eller flere shards? Og i pakker har de bare noen få :/
Det er et bra spill...........når det faktisk åpner mesteparten av tiden, gjør det bare noen sprø ting og laster inn kartet, kjøper ingen knapper på skjermen, og jeg har avinstallert det og gjort alt. Jeg forventet bedre av et spill som dette. Kommer til å si opp medlemskapet mitt fordi jeg ikke engang kan bruke det på grunn av utviklernes inkompetanse til å fikse noe
Cat Jump Arcade kfzj
Spillet er bra, men det er feil og alle biler er betalt!
Det er sant at kartet er åpent og stort, men oppdraget er repeterende og til slutt sluttet jeg å spille og mistet interessen. Jeg er nok mer en kort person med morsomme racingspill .
Off The Road - OTR Open World Driving แข่งรถ ihgd
Jeg liker spillet, men gjør en ting der du kan prøvekjøre biler og lastebiler, jeg vil gjerne se en utgitt versjon av det med fantastisk bilkrasjfysikk
Jeg er godt klar over hvordan utviklere tjener penger på gratisspill. Men det er helt latterlig når jeg i begynnelsen av spillet ikke en gang kan se statuslinjene nederst på skjermen MENS JEG KJØRER på grunn av en popup som ber meg om å se en video og kjøpe et pass.
Morsomt spill, men ikke morsomt å få tak i kjøretøyene. Hvis du vil skaffe deg en ny bil, er det denne store betalingsmuren du må passere hvis du ønsker å få kjøretøyet du ønsker. Eller, selvfølgelig, du kan bare gamble for det. Det er bare for mye gambling involvert i dette spillet og for mye betalingsmurer. 2/10, anbefales ikke